کاتالوگ شرکت فنی مهندسی و تحقیقاتی آترا

کاتالوگ شرکت فنی مهندسی و تحقیقاتی آترا

شرکت فنی مهندسی و تحقیقاتی آترا

شرکت فنی مهندسی و تحقیقاتی آترا با تکیه بر سال ها تجربه برگزاری دوره های آموزشی و خدمات مشاوره ای در ارتباط با نرم افزارهای تخصصی مهندسی مکانیک و نیز اجرای ده ها پروژه تحقیقاتی و پژوهشی و پروژه های صنعتی آمادگی خود را در راستای اجرای پروژه تحقیقاتی و تحلیل – شبیه سازی با بکارگیری نرم افزارهای قدرتمند از جمله Ansys, Fluent, Abaqus, Aspen, EES, Matlab, Fortran اعلام می دارد. کاتالوگ شرکت فنی مهندسی و تحقیقاتی آترا به پیوست خدمتتان تقدیم می گردد.

شرکت فنی مهندسی و تحقیقاتی آترا با تکیه بر تجربه و دانش فنی نیروهای متخصص خود آمادگی دارد در اجرای پروژه های تحقیقاتی و صنعتی با سازمان ها و کارخانجات فعال مربوطه همکاری داشته باشد. صنایعی از قبیل نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع پالایشگاهی و نیروگاهی، صنعت آب و نیرو محرکه (صنعت خودرو سازی) می توانند از خدمات و محصولات گروه فنی مهندسی و تحقیقاتی آترا استفاده نمایند.

شرکت آترا، یکی از اهداف خود را توسعه تکنولوژی‌های پیشرفته و ارائه خدمات به روز در زمینه ساخت قطعات صنعتی قرار داده است. در همین راستا از جمله مهمترین فعالیت‌های تخصصی شرکت، مهندسی معکوس می‌باشد که کلیه مراحل کار اعم از اسکن سه بعدی، تهیه مدل سه بعدی کامپیوتری، تکنولوژی ساخت قطعات و ماشین آلات و .. توسط متخصصین گروه مدلسازی شرکت آترا انجام می‌پذیرد.

  با توجه به اهمیت پروسه ریخته‌گری در فرآیند تولید قطعات صنعتی، شرکت آترا با تکیه بر تجربه و دانش فنی متخصصین خود با بکارگیری ماشین آلات سبک، سنگین و نرم افزارهای تخصصی در زمینه طراحی، مهندسی معکوس، مدلسازی و ساخت قالب های ریخته گری بر پایه اصول CAD-CAM-CAE فعالیت دارد.

کاتالوگ شرکت فنی مهندسی و تحقیقاتی آترا

برای دریافت کاتالوگ های شرکت فنی مهندسی و تحقیقاتی آترا می توانید بر روی لینک های زیرکلیک نمایید.

دانلود 1                                  دانلود 2

 

این اعلان را به اشتراک گذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *