سری اول از لینک های مفید

لینک های مفید

سری اول از لینک های مفید

سری اول از لینک های مفید

لینک های مفید در اینبخش در سه قسمت ارائه می گردد.

بخش اول لینک های مفید:

www.fpweb.com
سايت FLUID POWER WEB ارائه کننده يک مجله تخصصي درباره ابزارها و روش هاي ايجاد نيرو توسط سيالات و علم هيدروليک و پنوماتيک مي باشد . در اين سايت مواردي چون روزنامه الکترونيکي ، توليدات ، مطبوعات ، نرم افزارهاي مربوط ، LINK ، امکان دريافت منبع اطلاعاتي هيدروليک و پنومايتک و بسياري موارد ديگر را مي توان در صفحه اول مشاهده کرد .


www.gardnerweb.com
در اين سايت با يک راهنما در طراحي محصولات تحت فشار سيالات مواجه مي شويم . اين اصول علم هيدروليک را مي توان در اين سايت در زير مجموعه هايي که در صفحه اصلي نشان داده شده اند مطالعه کرد .دراين سايت با مجله الکترونيکيPRODUCTION MACHINING آشنا مي شويم . اين مجله به ارائه مطالبي درزمينه ماشين کاري و توليداتي که از اين طريق به بازار وارد مي شوند مي پردازد . در سايت مي توان اخبار و رويدادها ، آرشيو مجله ، LINK به سايت هاي مرتبط و همچنين امکان دريافت مجله به صورت پست الکترونيکي را مشاهده کرد.


www.assemblymag.com
سايت ASSEMBLY MAGAZINE ارائه کننده مجله مونتاژ مي باشد . در سايت اين مجله به اطلاعاتي درزمينه اطلاعات توليد ، تحقيقات صنعتي ، INDEX ، امکان CHAT و ارائه پرسش و دريافت پاسخ از متخصصان درباره مونتاژ ، آرشيو اطلاعات فني ، امکانات SEARCH ، اخبار و رويدادها ، امکان دريافت مجله توسط پست الکترونيکي و ساير خدمات ديگر مي توان دسترسي پيدا کرد.


بخش دوم لینک های مفید:

 

www.tool-moldmaking.com
اين سايت متعلق به نشريه TOOL – MOLDING مي باشد که درباره قالب و محصولات توليد شده از روش ريخته گري به ارائه مطالب مي پردازد . در سايت و در صفحه اصلي مي توان مطالبي چون آرشيو نشريه ، مرکز اطلاعاتي توليدات ، اخبار صنايع ، مجله هاي تجاري مرتبط و امکانات SEARCH را مشاهده کرد . همچنين اخبار و سمينارهاي جديد در راستاي موضوع سايت را مي توان در HOMEPAGE مشاهده کرد .


www.geartechnology.com سايت صنايع چرخ دنده اي ارائه کننده اطلاعات کاملي درباره تکنولوژي ساخت و روش هاي جديد استفاده از چرخ دنده ها را مي توان در اين پايگاه اينترنتي مشاهده کرد . در سايت اطلاعاتي چون ماشين هاي سازنده چرخ دنده ، ماشين کاري بدون چرخ دنده ، منابع تحقيقاتي ، ابزارهاي برشي و دنده تراش ، جنس چرخ دنده ها ، نرم افزار ، انواع چرخ دنده و همچنين منابع اطلاعاتي مهندسي و نيز انتشارات موسسه را مي توان مشاهده کرد


www.valve-world.net
اين سايت متعلق به موسسه انتشاراتي VALVE WORLD MAGAZINE است که درباره VALVE ها و نحوه عملکرد آنها در صنايع به ارائه مطالب مي پردازد . در اين سايت امکانات جستجو ممکن شده است . همچنين مي توان درباره اي مجله اطلاعاتي بدست آورد ، مقالات فني درباره هيدروليک و مباحث دريچه ها را درباره VALVE ها را در سايت جستجو کرد و از آنها استفاده کرد . اخبار و رويدادهاي صنعتي را نيز مي توان در سايت مشاهده کرد . پروژه هاي در حال تکميل از ديگر مواردي اند که در سايت به آنها پرداخته مي شود .


www.amtonline.org
سايت AMTONLINE يک سايت براي اطلاع رساني در زمينه مهندسي توليد مي باشد . در اين سايت به ارائه مطالبي درباره روش هاي توليد ، اخبار و رويدادهاي صنعتي ، استانداردهاي توليد ، انتشارات و منابع اطلاعاتي در اينترنت درباره اطلاعات فني مي پردازد .


بخش سوم لینک های مفید:

www.jelpc.com
سايت JELPC سايت معرفي کننده و آموزشي درباره دستگاه هاي پنوماتيک و هيدروليک مي باشد . در سايت مي توان مواردي چون محصولات توليدي ، پشتيباني فني ، طراحي با CAD ، مرکز اطلاعاتي و اخبار ، شيرها و المان هاي عمل کننده سيال و کاتالوگ هاي محصولات توليد شده را مشاهده کرده و درباره هرکدام به مطالعه پرداخت


. www.web.mit.edu/lienhard/www/ahtt.html
در اين سايت مي توان Heat Transfer Textbook ارائه شده را دريافت کرد . اين TEXTBOOK برمبناي فرمت PDF مي باشد و بايد نرم افزار ACROBAT READER را براي خواندن آن روي سيستم نصب کرد


www.tva.gov/power/hydro.htm
اين سايت به مقوله Hydroelectric Power اشاره دارد . انرژي بدست آمده از اين متد و روش و فناوري آن را مي توان از اين سايت فرا گرفت .


 

این اعلان را به اشتراک گذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *